Osnovna škola Laslovo

Trodnevna ekskurzija u Istri

Autor: Zdravka Milošić, 20. 5. 2018.

Učenici 5.-8. razreda boravili su od 16. do 18. svibnja u Istri. Na putovanje smo krenuli ispred škole 16. svibnja u 6,30 sati. Stigavši u Istru, obišli smo Roč i Hum, provozali se Alejom glagoljaša i u poslijepodnevnim se satima smjestili u hotel u Dugoj Uvali. Kiša nas je dočekala i neprekidno pratila, ali nam nije pokvarila raspoloženje i zadovoljstvo viđenim. Poslije podne su učenici mogli na bazen, šetnju, družiti se u hotelu, a nakon večere organizirana je disco zabava.

Nakon noćnih pljuskova i grmljavine probudilo nas je sunce i pravilo nam društvo sljedeća dva dana. Krenuli smo u Fažanu odakle smo brodom stigli na Brijune. Vozili smo se turističkim vlakom uz stručnu pratnju, prošetali Safari parkom, razgledali muzej i crkvu. Ručali smo u Fažani i nastavili vožnju do Pule u kojoj smo razgledali amfiteatar i ostale znamenitosti. Nakon povratka opet odmor, bazen, šetnja, večera, disco.

Trećega dana, nakon doručka i odjave iz hotela, krenuli smo do Limskog kanala. Priuštili smo si opuštajuću vožnju brodom s pogledom na zaljev koji je jedno od najljepših prirodnih bogatstava Istre. Ponos Istre – Poreč bio nam je sljedeće odredište. Obišli smo najpoznatije porečke znamenitosti i iskoristili slobodno vrijeme za šetnju rivom, sladoled, sok. Put smo nastavili do Nove Vasi gdje smo ručali i nakon kraćeg odmora se spustili 60m u jamu Baredine, krški fenomen. Izvrsno stručno vodstvo i neviđena ljepota jame oduševili su nas, a nakon penjanja na površinu i ostavili bez daha. Zadnje odredište bio nam je Višnjan, tj. zvjezdarnica koju smo razgledali i poslušali stručno predavanje o Svemiru. Nažalost, zbog guste naoblake nismo mogli teleskopima promatrati nebo.

U 18h uslijedio je povratak kući. Stali smo na večeru u Burger King,  u neposrednoj blizini Karlovca. U Laslovo smo stigli 19. svibnja, u 2h ujutro.

Program ekskurzije bio je vrlo sadržajan i užitak je bio odvesti učenike da vide i upoznaju mjesta koja smo obišli. Zajedno smo se još jednom mogli prisjetiti koliko je lijepa naša domovina. A uza se smo imali i dragu tetu Lidiju, našu voditeljicu, s kojom smo se dirljivo rastali na kraju puta.

Nikako ne smije ostati nespomenuto uzorno i kulturno ponašanje naših učenika koji su bili ponos svojih učiteljica i izazvali oduševljenje svojim ponašanjem gdje god da su stigli. Slušali su naše upute, dolazili na vrijeme, pitali za dozvolu ako su htjeli negdje ići, slušali predavače… Bravo djeco!!!

Nakon svega ostat će nam prekrasna sjećanja na ovu ekskurziju, dobru djecu i ljepote Istre, zadovoljstvo što smo je uspjeli ostvariti, a na tome hvala i roditeljima što su nas podržali u našem radu.

FOTOGALERIJA

učiteljica Elvira Grančić

Za sve objavljene informacije i fotografije na web stranicama Osnovne škole Laslovo postoje pisane suglasnosti za njihovo objavljivanje sukladno Općoj direktivi o zaštiti osobnih podataka. Svako neovlašteno preuzimanje fotografija i sadržaja s ove web stranice nije dopušteno.

---------------

Upisi u srednju školu

Časopisi

Savjetodavne linije

Osnovna škola Laslovo / Školska ul. 1, HR-31214 Laslovo-Korog / www.os-laslovo-korog.skole.hr / ured@os-laslovo-korog.skole.hr